Drowning in the silent screaming with nothing left to say.

Så var det snart dags att åka tillbaka till huvudstaden igen. Med blandade känslor, som alltid. Pratade med Vickan, vi känner ju alltid likadant. Många frågetecken som försvunnit men samtidigt nya som kommit upp. Det här att man aldrig är tillräckligt nöjd. Min mamma är för söt, säger att det är för att jag inte hittat min stora kärlek. Ni som känner mig vet nog att det inte är det som jag letar efter. Däremot letar jag efter något, jag måste bara finna vad det är. Kanske är höstens planer precis det jag letar efter. Vad vet jag. Inget just nu.
Åker alltså tillbaka till Sthlm imorgon med min syster. Hur skönt att kunna åka bil! Väldigt skönt dock med blandade känslor ännu en gång, vill egentligen inte åka härifrån har haft det så himla bra denna gången!
En fantastiskt rolig grej som hänt är iaf att min fina fina vän Ems flyttar tillbaka till Sthlm!!! Jag har saknat henne något så fruktansvärt mycket och tro jag hoppade glädjeskutt när hon skrev att hon kommer tillbaka. Fina fina Emelie, tro att hon kommer bli av med mig nu haha nixpix :)
Gammal bild på mig och fina Ems :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0