This bitch is moving to Big Fucking Seattle!

Just som rubriken säger, en vecka kvar innan jag flyttar till Seattle för plugg i ett år. Då tänkte jag att det kanske var dags att börja blogga igen, så ni alla kan ha lite koll och se vad jag gör för spännande saker där borta i staterna! Om jag är taggad? Det är bara förnamnet. Miljoner tankar snurrar i mitt huvud och fjärilar i magen men det ska bli så fruktansvärt roligt och spännande så jag nästan dör. Ja ni fattar ju. 
 
Flytten från Stockholm var hård och svår. Efter fyra år känner man ju sig onekligen som hemma men det har också varit hur skönt som helst att få vara hemma och mysa med familjen, hunden och hästen. Sen att det är Hulk som bor i min lägenhet medan jag är borta är tryggt och skönt. Pedantisk och ordningsam, det gillas! Till skillnad från mig så lägenheten föredrar nog henne som hyresgäst hehe. Hade ju en fantastisk rolig avksedsfest också, de flesta av mina fina underbara vänner va där och gjorde det till en oförglömlig kväll. 
 
Tema: USA 
 
Jag och min Hulk i cheerleading dräkter kvällen till ära :) 
 
Mina finaste tjejer!
 
Hela dräkten, hur snygg?!
 
Som sagt tema USA; Jellyshots! 
 
Grabbarna :) 
 
 
 
Tänkte även bjuda på lite bilder från lägenhetshusen jag ska bo i och campus området. Bildbomber går väl alltid hem inte sant?
 
 
 
 
 
Husky stadium, goo huskies! 
 
Skylounge i lägenheteshuset jag ska bo i :) 
 
Rooftop terrace, skoja att jag kommer hänga här soliga dagar! Jag är så nöjd över mitt boende :) 
 
 Seattle, here I come! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0