I'm the queen of the world.

Nu sitter jag i ett sällskapsrum i byggnaden jag bor i, wifi är bäst här nere och jag tänkte skypa med mina föräldrar :) jag trivs så himla bra, allt bara går i hundra men försöker stanna upp och njuta men första intrycket av Seattle är att jag älskar det!! 

Igår hade vi international student orientation med lekar och information, efteråt blev det lite sport på the quad! Finns en super söt amerikansk tjej som tog med oss till en riktigt bra Kina restaurang. Av alla utbytesstudenter som va med var det bara jag som hade ätit det förr?! Är inte det konstigt? Haha och nej det var ju självklart ingen från Kina med i gruppen ;) 

Det har varit över 30 grader i tre dagar nu men idag verkar det bli lite mer molnigt, vi får se helt enkelt. Idag ska vi skaffa amerikanskt nummer, jag, Veronica och Paula. Veronica är tjejen jag delar rum med tillfälligt, hon är från Estland men kan flytande norska och finska så vi förstår varandra bra! Vi ska dessutom flytta till samma hus sen :) 

Kändes som om det nästan blev en berättelse nu haha men va tålmodiga, det roliga kommer snart!! Bjuder på lite bilder så länge! 

Mount Rainer syns i bakgrunden om ni kollar noga! 



Sjukt stora fåglar! 

Ska försöka börja ta mer bilder! Hoppas ni har det bra i Sverige! 

XOXO 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0