The weak will seek the weaker until they've broken them.

Idag är jag helt slut i mina ben, eller nej rättelse, jag är helt slut i min kropp! Kör ju hårdträning inför USA och ja det börjar minsann märkas lite här och var skulle jag vilja säga. Det gillas! Sitter även och kollar igenom ifall jag kommer kunna ha ngn 25 års fest, det hade ju varit så jäkla roligt!! Vill vill vill :) Valborg verkar även bli i Uppsala, vilket ska bli hur roligt som helst.
Annars så längtar jag hem, visst vi har sol och 11 grader men hemma är det sol och 16 grader. Det är alltid samma sak på våren, alltid, slår aldrig fel! Har bott här i tre år snart och varenda vår vill jag hem. Våren är bäst där hemma, medan jag tycker hösten här är underbart vacker. Tänk att jag bott i Sthlm i tre år snart, helt sjukt vad tiden har gått. Det är nog dags för en förändring snart. Det känns som det iaf. Sen vet man aldrig vad som händer, jag har stora planer som vanligt haha!
Nej nu ska jag äta lunch och in till stan och kolla om BikBok har något roligt, de har ju 50% på allt i butiken idag så tänkte kanske unna mig ett par nya jeans eller ngt annat spännande innan jag rör min röv till Totti. Idag ska jag unna mig en islatte på uteserveringen, det är ju trots allt sol!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0