All we got is right now.

Igår var jag, syrran och mamma på Gekås. Då jag har begränsat med plats att ha med mig på flyget behövde jag nya resväskor. En stor och en handbaggage som båda nu är exakta mått för Air Canada. De var till och med riktigt snygga! Jag är nöjd :) 
 
 
Jag sprang även förbi en sjukt snygg rosa regnkappa som jag bara var tvungen att köpa (även om jag har shoppingförbud haha) men jag kände att den kommer bli grym. Som min amerikanska vän sa "haha that's nice. I'm sure it'll help you stand out even more :D" haha vi får väl se helt enkelt. 
 
 
Fem dagar kvar nu bara, det känns fortfarande så himla overkligt. Nästan så att det inte känns som om jag ska åka haha fast det vet min kropp att jag ska. Börjar sova dåligt om nätterna, omedvetet stressad. Det är mycket som ej får glömmas men just nu är det i princip bara packningen kvar. Önska mig lycka till.... Är ett projekt för sig! 
 
XOXO 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0