I hela mitt liv har jag litat på mig själv.

Ååååh taggar som fan inför matchen nu! Ska bli så himla roligt alltså. Kommer ihåg förra året, jag blev typ helt i extas för det var en sån sjuk stämning och tåget och ja man blir bara hur glad som helst! Jag hoppas också på en bra match, men kanske ändå en grön/vit seger. Jag vet, förstår inte hur jag kan säga det egentligen men stämningen kommer bli så mycket bättre då och mina gubbar kommer vara gladare! :) Slutspels final i hockeyn med ju, Brynäs ska bara vinna alltså! Ska se till att se de matcherna med. Hur mkt roligt som helst just nu.
Hade egentligen tänkt hinna träna idag men eftersom det är en röd dag öppnar inte gymet förrän klockan 10 och det innebär att jag inte riktigt hinner tyvärr. Så fick göra om lite i schemat. Ställde mig på vågen imorse, en vecka efter att hårdträningen börjat, och den visade -1,6 ner. Så skönt! Jag var lite nervös där ett tag att det inte skulle märkas och jag vet hur lätt jag tappar motivation när det inte händer saker så jag är mer än nöjd. 9 veckor kvar bara haha sen är jag fit till USA resan :)
Funderar på att åka hem till Halmstad på onsdag på obestämd tid. Tror faktiskt att det får bli så! Känner mig taggad på lite Halmstad och massa Chester! Pappa har för övrigt köpt en vagn, hur kul som helst!! Så glad för hans skull, jag vet ju hur kul han tycker det är.
Z&M


Kommentarer
Zandra

Finaste :) <3

2012-09-02 @ 15:22:55
URL: http://finest.se/Zetas


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0