Losing all control of every dream inside my soul.

Mitt hår blev riktigt bra igår, Emelie var så himla duktig och jag är verkligen super nöjd. Nu klarar jag mig förhoppningsvis till sommaren :) Har kollat upp massa recept som jag ska prova att göra, framförallt riktigt sugen på mellanmålskakor som jag tänkte blanda med hallon och kanel. Ska bli sjukt spännande! Men får bli en helggöra för tors-fre är det jobb jobb jobb som gäller. Ser dollar tecken framför mig, ser också hur mycket jag kan shoppa i USA hehe.
Idag skulle jag köra ett ryggpass och fy i hela helvetet vad jag är svag i bålen. Blev nästan lite rädd och insåg att det nog inte är speciellt konstigt att jag har ont i ländryggen lite då och då. Men det är ju bara att fortsätta köra, man kan ju bara bli starkare. Tror det blir en hemfärd till Halmstad nästa vecka ändå, känner faktiskt att jag längtar ner lite och känner verkligen att jag kommer få mer gjort med uppsatsen där, som jag för övrigt tog en liten paus på just nu hehe. Ska gå till EH tror jag och sätta mig ute i solen med datorn och en kaffe och fortsätta! 
Ha överseende med att jag precis tränat och är lite halvt slut haha men mitt hår är iaf så ljust och fint :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0