Every new beginning comes from some other beginning's end.

Jag säger gång på gång att jag ska sluta dricka, ändå så lyckas jag alltid glömma bort detta och dricker ändå. Så även igår och idag fick jag straffet jag förtjänade. Har alltså inte mått bra. Jaja man ska inte ångra det man gjort, men från och med nu ska jag ta det hyffsat lugnt fram till min födelsedag. 25 år ja, vart fan har tiden tagit vägen?!
Är inte speciellt glad över att vara tillbaka, längtar hem till min familj, sigge och chester. Sigge hade tydligen varit ledsen när han insåg att jag inte var hemma längre, fina hund! Vi har blivit riktiga bundisar han och jag. Imorgon ska jag till Skansen iaf, för första gången! Ska bli hur kul som helst :)
Nu ska jag dessutom gå och lägga mig, ska bara se klart mitt best friends forever avsnitt innan jag lägger mitt huvud på kudden. Skönt att sova tidigt plus att jag behöver gå upp tidigit imorgon då jag tänkt hinna med både PW och träningen innan Skansen vid halv tio. För på kvällen ska jag till Söderstadion och kolla Bajen-BP, får hoppas att det blir en bra match.
Min guldklimp till systerson sa världens sötaste grej. Christian höll på och driva om att mina fisar luktade surt, då sa han "Nä Moster Millas fisar är fina". Hur söt?! Världens bästa unge!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0