You are my sweetest downfall.

Bloggen har verkligen blivit lidande på sista tiden, har haft så himla mycket på gång. Denna veckan har jag dock bara jobbat, vilket inte är så bara egentligen, men idag ska jag gå på klänningsjakt och byta lite storlekar på kläder som jag köpt. Mina favoritbyxor sprack i tisdags på jobbet, tro jag börja gråta eller. Hittade ett par nya igår, dock inte samma men såg lovande ut vilket de också var, men de var sönder i gylfen när jag provade dem i morse så måste helt enkelt se om jag kan få tag i ett nytt par.
Jag måste också bara få skryta med hur mycket muskler jag börjar få efter all träning. Jag menar okej jag är ingen fitnessbrud och när Ilona spände sina arm muskler hade hon mer haha men ändå jag ser att syns iaf. Så jäkla gött inför USA resan. Som för övrigt det snart bara är 1 månad kvar till. Tiden har gått så sjukligt fort och jag börjar bli lite nervös. Kommer lätt packa för mkt, jag packar ju alltid för mkt så varför inte denna gång haha. Men man får ju helt enkelt slänga saker i värsta fall. Eller betala övervikt eller extra väska eller vad som. Den som lever får se eller nåt.
Senaste tiden har också inneburit lite besök på akuten, en del sprit, ganska mycket skratt och självklart fotboll. Till och med Johnny anser ju nu att jag måste hitta en man som är sportintresserad. Hur svårt ska det vara? Inte för att jag vill hitta mig en man nu, mitt liv är väldigt ovisst just nu. Så kul, jag såg i mitt horoskop för ett tag sen att jag borde vara försiktig med att prata om framtidsplaner och det har jag också varit. Har en del lösa trådar som jag hoppas ska ordna upp sig. Ni vet den här saken som kallas ödet brukar spela mig i händerna. Allt har ju hittills löst sig till det bästa, så varför då inte denna gång.
Nu blev det ett långt inlägg där jag egentligen inte sagt ett skit men aja det var väl lite roligt att se att jag iaf lever för er som kanske undrade! En liten reminder; IMORGON FYLLER JAG 25!!!!
Senaste bilden på mig och snyggingen, Ilona alltså :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0