Mercercourt livring is awesome.

Sitter och kollar på suits och äter frukost i min nya lägenhet. Det är så himla fint och mysigt här, har havsutsikt (sjöutsikt kanske haha) och allt är så fräscht och nytt! Snart ska jag och Veronica gå till uvillage och mysa lite, det är tyvärr inte lika fint väder idag men fortfarande varmt, över 22 grader :) ikväll ska jag nog försöka mig på att träna lite! På tisdag ska jag, veronica och paula åka till ikea också haha ;) Nu ska jag skypa med mina föräldrar och visa min fina lägenhet! 

Invigde takterrassen igår kväll

Vin i brun påse hehe 

Första frukosten

XOXO 


Kommentarer
Emma

Hej! Har läst din blogg länge, tycker det är spännande att följa dig. Hur går det med uppdateringen? Är nyfiken på hur livet i USA är :)

2014-02-04 @ 16:45:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0