GBG!

Tidigt i lördags morse drog jag och mina underbaringar Jenny och Viktoria till Göteborg och vi kom hem igår eftermiddag. Va en helt galen helg men mycket shopping(läs mycket!!!) och såklart lite festandet och massa god mat och super sällskap. Vi bodde på hotell Robinson, är faktiskt att rekommendera, billigt och super centralt kanske 1 minut till nordstan och 3 minuter till centralen! Så riktigt najs för oss shopping galna. Jag va självklart värst, tror jag hade kanske 20/30 plagg med mig in på första H&M:et och det blev några riktiga fynd! Efter en heldag shopping köpte vi hem lite chips, godis och en bag in tha box vin och korkade upp på hotell rummet med lite triss och stege, värsta party spelet hehe ;) Sen gick vi ut, kommer ej ihåg vad stället hette men det va super mysigt och jätte trevligt =) På söndagen va det dags för frukost buffe, är inte det verkligen det bästa med att sova på hotell? Jag älskar frukost buffen!! Mums! Sen fortsatte vi vår shoppingrunda ännu en gång, fyndade en riktigt snygg skinnjacka till Alexander =) Mina fötter va fasiken helt bortdomnade kunde knappt gå och mina föräldrar skrattade åt mig när de såg mig ;p Men mamma blev glad för smyckena jag köpte till henne iaf så det va kul :)
Tack mina underbara vänner för en toppen helg! Ni är bäst!!


Göteborg börjades med en frukost på Espresso House, deras scones e ju
så farligt goda =)


GOTT :D


Trötta på Hemköp efter en hel dag av shopping!


Mina inköp under lördagen (blev lite till på söndagen med hehe)


Köpte två nya ögonskuggor på Make Up Store som jag hade på mig här,
sjukt snygga lila ;)


Mina sötnosar!!


Bästa Vicks!


Jag fular mig på hotellet hehe ;) Klänning från H&M Trend, ny!


Weei ute i GBG =)


God fika på Espresso House innan hemgång :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0