Godmorgon =)

Har precis ätit frukost, men har i princip inget hemma och ingen ide att köpa ngt nytt eftersom jag ändå inte ska vara hemma ihelgen så det fick bli lite ihopplock =) Men det funkade det med ju. Ska snart börja klä på mig och föna håret innan jag beger mig en runda till stan. Ska ju som sagt införskaffa mig en mascara. Idag är det ju löning med, fick en bra summa denna månaden, hade ju bara fattats annat så som jag jobbade i juni ;) Men det mesta blir att spara faktiskt så man har att ta när man flyttar =)

Hade tänkt dra till galgberget och springa en runda idag också innan jag åker hem till Haverdal, hoppas bara min vad tycker likadant, vill gärna hålla igång bra när man äntligen börjat springa igen. Saknar dock ridningen, känner jag inte kan hitta ngt annat som är lika roligt och som ger lika mkt träning. Hela kroppen har raserat sen man slutade haha vill ju så gärna börja igen men känner inte riktigt att möjligheterna finns där just nu. Men den som väntar på ngt gott :)

Min förra häst Colorado och jag på vår sista tävling ihop.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0