Haverdal är det bästa stället i världen.

Är hemma från min operation nu, allt gick bara bra och jag vaknade efter ca 45 min så ingen sjusovare här inte :) Ska tillbaka om 4 månader och jag håller tummarna att det har försvunnit!

Sitter i Haverdal nu, mina föräldrar hämtade mig och jag valde att åka med ut hit istället för att åka hem. Jag älskar att vara ute i Haverdal hos mina föräldrar. Tror knappt att det finns något bättre. Tror jag är rätt bortskämd av mina föräldrar när det gäller att de alltid ställer upp. Jag är absolut inte bortskämd när det gäller att få grejer eller allt jag pekar på men när det gäller att ställa upp är mina föräldrar de absolut bästa! Jag är verkligen glad över att jag har den underbara familjen jag har och att min syster och jag har en väldigt bra kontakt, skiljer ju ändå sex år på oss men sen hon flyttade hemifrån blev det bättre och när även jag flyttade hemifrån och Alexander ploppade ut blev den ännu bättre. Som Christian mobbar mig för, hur ska du klara dig i Sthlm utan dina föräldrar? Jaa det kommer säkert bli jobbigt men även väldigt nyttigt och jag tror faktiskt att det är ngt som jag behöver för att utvecklas, även om pappa tycker jag kan välja en annan stad än Sthlm ;)

Nej nu ska jag lägga mig och vila en liten stund, är alldeles groggy ;p Kan dock tipsa om Blondinbellas bloppis där hon skänker en stor del av pengarna till prostata cancer vilket jag tycker är väldigt beundransvärt! Dessutom äger ju den tjejen väldigt snygga klänningar!

Hej så länge allihopa =)


Finaste utsikten i Haverdal hos mina föräldrar.


Kommentarer
Linda

Skönt att det gick bra för dig idag =) Håller tummarna för dig att det är borta!



Jaa den är fin jackan från H&M =) Jag vill/ville ha en från Cubus som fanns i vintras/våras men den finns verkligen inte att få tag på någonstans =( Men kanske dyker upp fler till hösten/vintern.



Jag tror att jag kan ha fått klänningen idag, annars kommer den imorrn, wieee! =) Hoppas verkligen att den sitter snyggt! Den ser ju bara sååå snygg ut!



Trivs du bra på H&M då? =) Kan tänka mig det iaf ;)



Kramiz!

2009-07-28 @ 11:51:56
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0