Hej alla morgonpigga.

Sitter här och försöker trycka i mig en macka, är det ngt jag alltid varit dålig på så är det att äta frukost tidigt på morgonen, är aldrig sugen men vet ju med mig att jag kommer bli det senare så lika bra att trycka i sig. Upptäckte också att det inte går ngn buss om jag inte vill vara där en timme tidigare?! No thanks. Så blir för mig att traska, e iofs inte så långt men med väska så tar det säkert sin lilla tid så det e bäst jag är ute i tid :)

Igår va jag och hälsade på lilla Chester och han hade det så bra så bra :) Inte så värst tjock som jag befarade ;)


Chester och Elliot har det mysigt :)

Nej nu måste jag packa det sista och fixa iordning mig, ha en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0