Mätt.

Är verkligen proppmätt, har varit ute och ätit med Vickan, Jenny och hennes mormor och morfar :) Va hur mysigt som helst och Mona och Roland va såå himla underbara :) Vi satte oss på Yoss och käkade, jag tog entrecote med vitlökskrämsås så man luktar mumma i munnen nu hehe ;) Super super gott och sen gick vi vidare till Bulls uteservering och de andra tog öl och vin men eftersom jag nyss blivit opererad och gick och frossade på jobbet idag valde jag den nyktra vägen idag. Tycker det e konstigt att jag mådde så riktigt riktigt kasst på jobbet idag, kändes som om jag skulle spy samtidigt som svetten lacka och jag frös?! Jag hoppas iofs att det bara är att man börjar bli sjuk så man inte åkt på ngn infektion eller skit i samband med operationen!

Nu sitter jag och spanar lite kläder hehe, ovanligt liksom ;) Men såg att H&M lagt ut lite nya saker så tänkte jag kunde tipsa om lite saker som jag tycker e snygga ;)


Sjukt snygg klänning i skinnimitation, tycker den e galet het :) 349:-


Snygg nitväst, kommer vara riktigt snygg till hösten, me like! 299:-


Sååå himla söt klänning, finns i gammelrosa också. 349:-


Pälsväst och jag tycker det e såå snyggt över en skinnjacka till hösten, ett måste i varje garderob! 299:-

   
Denna mössan och dessa vantarna kommer ni se mig med i höst/vinter! 79,50 styck

Nej nu dags för sängen upp och jobba imorgon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0