Morn.

Jaa onsdag morgon och jag börjar få ont, bra ont faktiskt i min stackars mage :( Hade man väl kunnat fatta att det knappast skulle gå smärtfritt, speciellt inte för olycksfågeln mig :( Aja knaprar panodil så det slår det härliga till plus det gör ont när jag kissar, ungefär som en början till urinvägsinfektion.. SUCK!

Sitter här och spanar lite bloggar och kollar på våra bästa år hahaha så dåligt så att det nästan blir bra ;p gaaaalet.






Bilder lånade av http://angelicascloset.se och klackarna är från H&M.

Älskar att H&M börjar komma med riktigt snygga klackar och att det blir mer klackar till höst, synd bara att de svarta inte fanns i butik i GBG då de uppenbarligen finns i Sthlm. Därför man ska flytta och jobba i Sthlm istället.. jag hoppas verkligen att det går hem idag!! Åååh ni som känner mig vet hur mkt jag vill detta just nu! Men jag e galet förtjust i de rosa, de känns bara såååå jag, inte sant?! Fast de bruna e med snygga, ååh jag vill ha alla tre!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0