Operation.

Jaa snart ska jag vara på sjukhuset för att göra min laserbehandlings operation. Börjar bli lite nervös nu men är mest för att sövas och må dåligt efteråt men själva ingreppet tar bara 10 min så det är jag inte rädd för och det känns bra att få det gjort också och hoppas på att det försvinner :)
Gå och gör cellprover om ni är över 20 år för det är väldigt viktigt speciellt om ni som jag har den cancern i släkten!


Hittade en cool bild på en av mina absoluta favorit serier, Greys Anatomy!

Åhh vad jag börjar längta tills att serierna börjar igen, Gossip, Greys, Criminal Minds. Enda som fattas är ju One Tree Hill men det va ju sista säsongen sist :( Tur jag har alla säsonger så jag kan spana när jag vill :) Hade verkligen verkligen velat ha Greys boxen ååhhh det slutade ju så jäkla bra sist eller bra och bra jäkligt dåligt med om man vill se det så haha vill bara att det ska börja igen!!

Nej nu får jag börja klä på mig så jag e klar när mina päron kommer och hämtar mig :)
Önska mig lycka till!


Kommentarer
Linda

Hej Camilla! Är det första gången du gör en operation? Jag ska göra min 3:e nu i aug, kanske tom är min 4:e, tappat räkningen, hehe. Man ska absolut gå och kolla sig, superviktigt!!!



Hoppas allt är bra!

2009-07-28 @ 09:43:31
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0