OTH

Sitter och kollar på gamla One Tree Hill avsnitt medan jag målar mina naglar :) Köpte nytt på jobbet idag från Depend, ngt orange/rosa av ngt slag typ. Syntes inte så mkt men va bättre än inget =) Ska måla om dem igen på lördag I think till det skrikrosa, eller så har jag bara kvar detta vi får se =) Dock läste jag i mina kära väns blogg att hon är sjuuuuk, bäst för henne att hon blir frisk tills helgen!!

Såå imorgon e jag ledig, tänkte ta en snabb runda på staden behöver köpa en ny mascara, ngn som har förslag på en som både ger volym och längd till fransarna? Jag älskar Diorshow innan men tycker inte alls den e lika bra längre, köpte Smashbox senast men den va inte heller 100 tyckte jag och provade mammas maxfactor lash effect eller vad den heter och den va ju totalt värdelös. Har Maybelines Stiletto just nu och det funkar iaf på vardagar och sådär men vill ha en som va lika bra som mon Dior :( Ge mig tips!!

Har lite panik, har försökt ringa till Sthlm för att se om jag kan få bli förflyttad dit och om de har ngt till mig men försökt ringa hela veckan och inget svar och idag sa min chef att de flesta kommer tillbaka v.32!! E ju två veckor till!!! PANIK. Jag vill ju veta nu för jag vill flytta nu! Det här med tålamod och vänta när jag väl bestämt mig för ngt är inget jag har som ni kanske märker ;)

Imorgon ska jag o pappa kanske åka o hälsa på Chester, han står ju nu utanför lidhult och käkar gräs, undrar hur många kilon han gått upp egentligen hahaha min lilla sötnos. Men det är han värd. Hoppas jag får träffa Alexander imorgon med, mamma sa att han trillat och slagit huvudet i bordskanten stackarn. Har inte hunnit prata med syrran så jag vet inte riktigt hur det gått men när mamma ringde igår va han där och han skratta och va glad =) Som jag sagt, den man kommer sakna mest när man flyttar är ju självklart min lilla guldklimp. Har sett en sååå fin tröja på jobbet, den e sååå galet söt så ska se om stan fått in den i hans storlek så ska jag köpa den =)

Efterlyser: Malin Olsson, vart håller du hus?! Man får inte tag i dig och du ringer inte upp! Ring mig!


Lilla söta Enzo busen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0