Skit!

På något sätt lyckades min blogg försvinna, har fått tillbaka den men allt man skrivit tidigare e ju borta :( Inte ett dugg kul men e väl bara att blogga som en dåre nu hehe så man kommer i fas ;p Igår så va jag ute och sprang på galgberget, och jag måste ha sträckt ngt i min stackars vad för nu har jag svårt att gå.. Bara hålla tummarna det går över till helgen för då ska ju jag, Jenny och Vicks till Gbg och shoppa och partaja :D Weeei ska bli sååå kul. Känner verkligen att jag behöver komma bort och göra något kul :)
 Hade tänkt sprungit idag med men eftersom jag knappt kan gå e det bäst att avvakta så jag iaf kan gå på jobbet ;p

Har förresten tagit väck mina naglar, och jag är handikappad! Känns jätte konstigt och mina stackars fingertoppar är ömma, de har ju inte användts på säkert två år nu.. Men men är ju bara tills operationen e klar sen får jag ju ha dem igen om jag vill :)

www.have2have.se har just nu fri frakt om man beställer för över 300 kr och jag e sååå sugen på dessa:


Tycker de är sååå snygga, blir nog ett klick på dem alltså ;)

Nej dags att klä på sig inför jobbet, e nog mkt folk med tanke på vädret hehe e roligt :D

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0