SYTYCD :)

Åååh älskar verkligen det programmet, kom på när jag satt på väg hem att VA FAN det började ju för en timme sen :( Men hinner se lite nu iaf och sen ska jag försöka se om jag inte kanske kan se det på femman, de har väl också sån femman play som tv3 play ;p hoppas jag iaf! Imorgon är det både Bachelorette och So You Think You Can Dance, en bra tv kväll helt enkelt :D Har ni missat SYTYCD såå måste ni bara börja se det!! De dansar såååå sjukt jäkla bra och jag blir så himla avundsjuk :) Önskar jag kunde skaka rumpa i en salsa som de gör eller dansa krump så coolt som de gör!
Och min favorit från förra säsongen ska ju vara en stor roll i nya step up 3, längtar!

Nej nu ska jag fortsätta kolla och ta lite vatten, sjukt törstig av ngn konstig anledning.

Ciao bella



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0