What goes around comes around

Har varit ute i Haverdal hela dagen och lyckades faktiskt sno åt mig en eller två soltimmar så jag hoppas min kropp fått sig lite lite mera färg, man kan ju alltid hoppas hehe ;) Så ikväll blev det gott grille men goda såser och kött och potatis, mums! Tror mina föräldrar är bland de bästa på det här med grille och allt därtill.

Imorgon ska vi iaf åka och hämta hem Chester för de han står hos ska iväg och fjällvandra, hur coolt låter liksom inte det?! Men iallafall så ska han komma hem men hoppas han kommer kunna stå ute dygnet runt nu med så han slipper gå inne. Min lilla Chester.

Åååh en annan rolig grej hände idag också, kommer låta er suga lite mera på karamellen men om allt går som jag vill kommer jag vara världens lyckligaste på onsdag!! Håll tummarna för mig!


Världens världens sötaste lilla guldklimp som växer och växer!


Kommentarer
B E A <3

Bra blogg du har :D

2009-07-30 @ 00:46:49
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0