Burned.

Helgen har varit underbar, nästan kanske lite för underbar. Men fredagen spenderades i Alvik med underbart sällskap och telefonringande på Mariette trots att jag fått en personlig förfrågan av Rabibh att rösta på honom torsdag kväll hehe ;) Sen lördagen följdes av solning, införskaffande av boxvin och in till stan och inhandla lite saker för att senare dra till Sofisen, locka håret, äta på Subway och vidare hem till Johan och Anders. Super trevligt :) Vi va inte så många, förutom vi och Anders och Majk så va det lite trevliga tjejer som gick sen och Anders somna så va det jag, Sofisen, Majk och Johan kvar. Vi körde lite shootlekar som jag förlorade fett och spin the hottie haha fick bevis på hur svag jag blivit i mina armar så nu är det dags att börja träna! Idag är jag ledig, super skönt. Ska träna, städa och fixa matlådor inför veckan :)



Vad ger jag mig in på, jag borde fly, fly medan jag kan, men jag sitter fast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0