En dag kvar..

En jobbdag kvar innan det är dags för tre dagars efterlängtad ledighet, börjar känna att min kropp behöver vilan alltså. Men oj vad jag trivs på mitt jobb, tog ett tag att komma in i det men nu känns det så fruktansvärt bra och alla på jobbet är fantastiska människor.

Har även ikväll haft lite ensam tid, med criminal minds och americas next top model, rätt tjej vann!! Är typ första gången i historien som den tjejen jag hejat på från börjat vunnit!! Så det gjorde mig glad hehe. Nördig som man är.

Ångrar nästan att jag inte valde att åka hem i helgen, fast blir ju lite mer av det till julen istället så det va ett klok beslut, då får jag ju även träffa Chester :D äntligen!

Nej nu ska jag avsluta detta sjukt ointressanta inlägg med att visa två fantastiska skor jag beställt från H&M ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0