En underbar kväll.

Idag va jag trött och lite off kände jag, va inte riktigt på att dra med Johanna hem till Björn men när jag väl slutat kändes det som det självklaraste valet och jag ångrar inte en sekund. Det va så himla mysigt hos Björn, vi ät lite god pasta, drack vin och pratade om livet i allmänhet. Jag älskar dessa två människor, även om det faktiskt egentligen är första gången vi faktiskt hänger ihop bara vi tre så va det som om vi aldrig gjort annat. Jag känner mig trygg med dessa människor. Underbara människor!! Jag saknar Björn på jobbet, samtidigt som jag vet att han är där han faktiskt passar bäst.

Johanna är bara Jojo, oslagbar! Jag älskar Johanna. Hon är den tjejen som får mig att känna mig trygg, som får mig att må bra bara av att vara med mig och vara den hon är. Hon tjatar på mig att jag aldrig får lämna henne och Stockholm, det skulle jag aldrig göra. Hon är en fantastisk person som jag verkligen värderar högst av alla. Skit i alla killar, vi har varandra ;)

Johanna är min bättre hälft, Sofisen är den som får mig att leva, Sofy är den som får mig att må bra och Tres är den som påminner mig om livet jag saknar. Ni alla fyller en stor funktion i mitt liv, jag ville bara ha sagt att ni alla fyra är underbara människor som jag är glad att jag lärt känna!

Jojo och Sofy i vår kör vi NY och faaan vad vi ska ha det fett nice!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0