FEST!!

Det blir partaj ikväll med en härlig liga; Jag, Sofy, Totti och Jocke! Kanske Sofys vän och Sofisen också. Tänkte även ringa lilla Jojo och höra om hon va på. Härligt härligt! Va sjukt osugen innan men eftersom det känns som om jag gått på speed idag på stan så känner jag mig riktigt laddad, vinet fixat och duschat.. ska plocka undan lite också bara innan folket kommer. Klädval ska iofs med fixas men det känns lugnt idag, har en riktigt bra feeling om denna kväll, jag är glad :D Äntligen vänder svackan! Har varit en riktigt bra dag idag, dock känner jag mig lite ledsen att Joacim faktiskt flyttar nästa helg men desto roligare får vi ju ha det dem dagarna vi har kvar!

Det går bra nu, kompis det går bra nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0