Härlig morgon!

Äntligen en morgon som inte är helt grå när man vaknar, tur det då jag ska ut och powerwalka med världens bästa Sofy! Är sjukt taggad och redo och påpälsad här men vi ska inte ses förrän nio precis här utanför mig så jag har några minuter kvar :) Så sjukt härligt det ska bli att börja röra på sig ordentligt igen. Jag rör ju på mig varje dag på jobbet, vissa dagar känns det som att man springer ett maraton men den friska luften, den saknas och jag mår så mycket bättre när jag går till och från jobbet. Dock har jag ett haft ett riktigt springsug den senaste veckan men har liksom inte riktigt hittat ngt bra ställe (om jag inte vill flåsa i stan hehe) så idag ska jag minsann bli lite visad.. sen kanske man till och med kommer kunna springa till Alvik, jag är verkligen taggad!

Nej nu ner och möta Sofy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0