Helgen.

Helgen har vait helt fantastisk!! En av de bättre på väldigt väldigt länge ;) Fredagen började med ett härligt gäng på Kellys och slutade med att jag och Sofisen slängde våra lurviga hej vilt haha fantastisk kväll!! Lördagen började med födelsedagsfest för lilla söta Ebba som fick en liten tröja i present :) Super trevligt innan vi drog vidare.. Gjorde lite Stureplan haha och det va ju en helt fantastisk syn, det va en underhållande kväll. Sen mötte jag upp Sofisen och Sofy och jag och finaste Sofy gick hem, det ni! Jag e sjukt stolt över mig själv. Har även denna helgen fått beröm för min dialekt?! 1. Jag har knappt någon dialekt. 2. Den är långt ifrån fin haha ;) Men men.

Idag har jag jobbat och sen har Sofisen varit här och vi har påbörjat vårat One Tree Hill maraton och jag tror nog bara det är syrran som kan förstå hur underbart detta är! Och inte nog med det, hon älskar även Playa del Sol. I mean, thats just asume!

Min fina vän Sofisen och jag :)



Kommentarer
sofia

Så jävla sliten bild. hahahaha.

Men OJ vilken helg vi har haft :D

2009-11-02 @ 10:17:19
URL: http://thehague.blogg.se/
Sandra

Så du har gjort din stureplansdebut nu:) Kul att ses förresten! Ta hand om dig och ge en lyd när du är i hemmatrakterna igen. Kram

2009-11-06 @ 10:59:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0