I will try to fix you

Det är inte så jätte bra just nu, är deppad. Tänker inte gå in på exakt vad just nu men är en sepcifik grej och lite små grejer runt omkring som trycker ner mig lite.. Framförallt mår inte min häst bra, sitter spänt på att pappa ska ringa.. jag vill bara få veta vad vi har för förutsättningar.

Igår lovade jag att lilla Pappi skulle få vara med i min blogg, Pappi är världens bästa resurs, Nicklas! Och ja Pappi du är världens bästa resurs! Och en fantastisk människa. I like him ;)

Idag fyller min kära syster år! Grattis grattis! Hon har dock redan fått sin present eftersom jag jobbar ihelgen kan jag inte åka ner.


Kommentarer
Marie

Vad har hänt med Chester? Inget allvarligt hoppas jag. Ja både du och alla i stallet på våran tid vet om att din pappa är min idol ;) hälsa så gott! Kram

2009-11-13 @ 12:52:51
URL: http://marie-mascot.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0