If I'm half as good as you are, then I'm happy

 

Min pappa måste verkligen vara den bästa som finns, vet inte hur mitt liv hade varit utan honom. Han har verkligen ställt upp med allt han är värd, jag hoppas att jag ngn gång kan återgälda allt han gjort för mig. Om inte annat är det sån jag kommer att vara mot mina barn. Jag är stolt över att jag är lik min pappa, för så länge jag är det så är jag en riktigt riktigt bra människa.

Mina tankar går fortfarande till Chester, tack Malin för ditt mail, dina styrkekramar hjälper!

My past keeps on hunting me. But when I'm over it, I'm stronger then I ever been before.





Ni är saknade.



Kommentarer
Sofia

JAAA!! Visst är våran Pappi den absolut bästa! Finns ingen så underbar som han, ställer upp på sina döttrar i alla lägen... Jag tycker vi ger han den största bästa 60-års festen som finns nästa år. Allt i smyg, va säger du?? Hyra Annies kanske? Det tycker jag han är värd och han uppskattar nog mer det än en schnitzel i lubeck, hahahahahaha!



Saknar dig Syrran! Har en massa roligt jag vill dela med dig men vi får ta igen allt på julafton...

Älskar dig! Puss och Kram

2009-11-19 @ 20:10:04
Viktoria

Kärlek på dig fina du!



(By the way härligt med en massa uppdateringar! Det gillar vi!)

2009-11-21 @ 11:45:19
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0