I'm a non-believer

Dags att börja dra sig till jobbet, sista dagen för mig innan Jimmy Choo då jag är ledig imorgon, wihoo så skönt det ska bli :) Sen är det non stop i 7 dagar innan jag får ta det lugnt igen, men jag trivs på jobbet, jag gillar att jobba, att ha ngt att sysselsätta tankarna med.

Idag har jag två flätor, haha det är sååå inte jag och jag känner mig sjukt barnslig men det va Nicklas som igår droppade att jag borde ha flätor, helst ville han att jag skulle ha Pippi flätor men det är lite väl avancerat så det fick bli två hederliga vanliga haha ;)

Ikväll ska jag hem till Alvik, har inte träffat tjejerna på över en vecka så det ska bli skönt att checka läget med dem. Vet att det finns skvaller till mig när jag kommer dit :D

Nej nu ska jag dra iväg till tunnelbanan, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0