So far away

Lite smått dåligt uppdatering de senaste dagarna, har vart grymt trött och nästan lite småkrasslig men nu känns det ändå som att det börjar gå mot rätt håll.. fram tills imorgon när det e partaj hos Joacim som ska flytta till Leksand. Känns så sjukt trist :( Ocn när jag ändå tänkte på Leksand och sjukt trist så fann mina tankar Therese som jag hoppas verkligen kommer stanna i Stockholm. Har funnit en helt underbar vän i denna smått fantastiska människa.. som är höjdrädd på bron mellan st eriksplan-fridhemsplan, som är rädd för att stå själv på t-centralen eller gå hem själv för sent och som är orolig över allt som kan hända eftersom hon lägger alla hemskheter på minnet MEN som är den gulligaste och härligaste tjej jag träffat!

Idag då, ledig och ska till frisören.. antagligen mina sista timmar som blondin på ett tag. Känns så sjukt nervöst! Men ska bli spännande att se resultatet sen, det är dags för lite förändringar i mitt liv känner jag :)

Nu väntar jag bara samtal från Södersjukhuset och sen ska jag försöka bege mig in till stan en stund innan jag ska till frisören vid ett!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0