Stanhäng.

Snart blir det stanhäng med lilla Totti och Jocke, borde egentligen göra mig klar men fastnade framför lite gamla bilder som va bra mkt roligare än att byta om hehe ;) Trodde faktiskt inte att jag skulle säga det här men jag saknar tiden med mitt järngäng, den gamla goda tiden då man gjorde sånna sjuka grejer haha, vilket jag har bildbevis på också ;)

Därför hoppas jag verkligen (då jag vet att iaf Sandra och Hannie läser min blogg) att när jag kommer hem till jul att vi kan ta en hel kväll med massor att dricka och massor med skvaller och gamla minnen kväll?! Jag har saknat er! (Jenny choklad och Zofla även inräknat där såklart) Haha och en rolig grej är ju att jag faktiskt har fått ett smeknamn här uppe, milli, det du jen det är nästan som milly vanilly ;)

Nej nu ska jag sluta med all nostalgi haha va bara en rolig minnestripp i form av bilder jag gjorde :D Bulgarien reunion snart kanske? Hahahahaha




Kommentarer
Anonym

hannie tycker att detdär lät som en väldigt bra ide, det spikar vi ! :) när kommer du hem?

2009-11-21 @ 15:16:22
URL: http://beeme.blogg.se/
Anonym

Sandria tycker att detdär lät som en väldigt bra ide, det spikar vi ! :)

2009-11-21 @ 18:12:07
Anonym

hahhaa, skatboet är ju bara så klockrent

2009-11-21 @ 18:13:52
URL: http://sandriia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0