SYTYCD :)

Åååh en ny säsong och jag är så glad för det, kan man annat än älska detta program?! Idag är jag grymt seg, bara slappat typ hela dagen förutom när jag gjorde en kraftansträngning hem till Jocke för en fet pizza med cola till. Lovely! Den satt som en smäck som man brukar säga.

Gårdagen va trevlig, sen att stället inte va speciellt bra och lite andra tråkigheter, övervägde en härlig Donken tripp till att kvällen ändå blev riktigt bra ;)

Imorgon är jag ledig, ska bli så sjukt skönt! Behöver en dag till att vila upp mig på.

Dock insåg jag en sak igår kväll och det är att självgoda människor faktiskt är så sjukt överskattad och väldigt avtändande!


Sliten bild på mig och finaste Sofy <3



Kommentarer
veronica

söööötnosar!

2009-11-23 @ 08:01:21
URL: http://modistiskt.se
Sofia

Va snygg du är Syrran!

2009-11-23 @ 13:10:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0