Tröööött

Somnade i soffan idag, det kanske va mammas tjat om svininfluensa sprutan som tröttade ut mig hehe ;) Nej men det va sjukt skönt att bara bädda ner sig och kunna somna, har jag inte gjort sen jag flyttade hit.. insåg att jag haft många järn i elden så att säga. Tycker inte om att vara själv och som tur är har jag vänner som tycker om att vara med mig.. men idag va det rätt skönt att vara själv, reda ut alla tankar man har och tänka framåt. Känner mig i en liten tänka för mycket period just nu, vilket alltid är så typiskt mig. Sitter och väntar på mitt OTH avsnitt men det vill sig inte.. dessutom väntar jag även på ett sms jag antagligen inte kommer att få.. isn't life just wonderful?! Haha vilket det iofs är!

Jimmy Choo närmar sig med stormsteg, det ska bli så himla roligt att få vara med om denna hysterin! Finns ju hur mycket fina saker som helst och man både ser och känner på skorna/väskorna hur välgjorda de är! Så ställ er i kö, spana in på H&Ms hemsida för att se vilka butiker som får in kollektionen! Min butik, Hamngatan 22, kommer få mest, vilket vi alltid får så ställ er i kö direkt efter krogen så ni får tag i dessa härligheter!!

Btw, ska ni alla ta svininfluensa sprutan? Jag ska ta den för min systersons skull men vet inte om jag skulle tagit den annars.. vad säger ni?


All you ever wanted was love But you never looked hard enough It's never gonna give itself up


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0