All the crazy shiet I did.

SNÖ, det e för hela friden snö! Jag typ gråter. Det som va så himla varmt och soligt hela helgen!! Irriterad. Väck med den här skiten. Usch usch.

I lördags iaf så va jag ute och svirade med mina fina vänner Sofy och Annie. Vi hittade till Berns och jag och Sofy spanade män nere i källaren. Inget vidare utbud men kul hade vi haha ;) Träffade även min fina vän Zandra på lite fika och skitsnack och hon berättade den roliga nyheten att hon ska flytta till Sthlm :D Weeei!

Igår följde jag med Totti och hennes familj på lite fika och shopping och sen hängde jag hemma hos henne hela dagen, inte för att vi gjorde så speciellt mycket vettigt men ändå ibland är det bara det man behöver. 

Ikväll blir det träning, BodyCombat, ska bli så jäkla gott. Beach 10 here we come Totti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0