But it was all yellow.

Jag bara är i ett sånt härligt lyckorus. En jobbakompis frågade mig idag om jag trivdes på jobbet, svarade att det faktiskt kändes riktigt bra och kul. Fick då höra att hon bara hört bra och positiva saker om mig på jobbet och att alla verkade gilla mig. Jag blev helt varm inombords, känns så jäkla kul att man verkligen lyckas! Att byta butik va verkligen det absolut bästa jag gjort! Dessutom har jag fått en sjukt skön relation till min ena Vm. Hon känns som min storasyster haha jag lyckas alltid hitta ngn på varje ställe som jag får en sån relation med. Att hon är rödhårig gör ju inte saken sämre ;)


Kommentarer
Viktoria

Om han var psykiskt störd eller inte! Lätt att vi ska;) Säg en dag så hakar jag säkert på!

Köss på dig

2010-04-18 @ 21:51:19
Anonym

du är sjukt uppskattad! keep it up!

2010-05-28 @ 18:46:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0