När idag blir igår, kommer du att älska mig då.

Idag fick jag höra en fantastisk grej på jobbet och som gjorde mig ännu mera säker i mitt val. Jag fick höra att jag va fin, och inte fin på vanligt vis utan extra fin. Att jag va önskad på jobbet, att vissa bara är så säkra på sig själva att de inte behöver hävda sig utan bara vara trevliga men ändå va sådär underbar. Det va extremt fina ord min fina kollega sa till mig, och det va taget ur ingenstans. Jag blev så rörd att jag inte visste vad jag skulle svara. Hon avslutade hela samtalet med att hon va glad över att jag börjat där..

Sitter uppe bara för att jag för en gångs skull inte behöver passa ngn tid imorgon! Så sjukt skönt. Har varit och ätit Tapas med Totti och hennes familj som är på besök, hur trevligt och mysigt som helst! :) Kul att äntligen träffat dem!

Så länge hjärtat mitt slår så minns jag dig när, du stack ett hål i min kevlarsjäl.

Kent bokat 22/7 i Sthlm, fina grejer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0