♥ Dag 10 – Det här har jag på mig idag.

Eftersom min fina vän Sofia la ut den här efter dag 11 så kan jag väl också göra det. Inte för att det är någon avancerad kroppsbild så kan jag iaf berätta att jag har ett par svarta chinos aktiga byxor från H&M och en form av en poncho, eller nej det kan man inte kalla den men äsch den är från trend och världens skönaste tröja typ! Till det mina boots och röda naglar. Jag känner verkligen att jag kommit in i plugg outfit dvs inget outfit alls haha! Jag orkar liksom inte bry mig längre, men det e bra då sparar jag pengar :)
Idag har jag både hunnit med att vara i skolan och tränat med min PT. Vi kom på att jag bara har en träning kvar och kom överens om att jag måste köpa fler. Jag tror inte jag riktigt kan förklara hur galet kul det är att träna med henne. Hon sporrar mig och får mig att tagga till ordentligt. Sen vill jag ju inte vara dålig när hon är med så jag kämpar och kämpar och kämpar. Idag hade jag den största blodsmak i munnen jag haft på riktigt länge och trodde jag skulle spy men inte fan kunde jag ge upp. Detta är så värt varenda krona och jag kan verkligen rekommendera det till alla. Och jag kan ännu mera varmt rekommendera Danijela på Sats, hon tycker det är inspirerande att träna mig, hur kul tycker man inte då att det är?
Snart ska jag hem till fina Vicks på pepparkaksbak och mys med Jempa och Tottie och självklart Thompa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0