♥ Dag 12 – I min handväska. ♥ Dag 13 – Den här veckan. ♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig ida

Jag såg precis att jag inte uppdaterat på en hel vecka. Jag vet inte egentligen vad jag gjort men har inte suttit på mycket vid datorn. Ändring och skärpning. Vi kör de här små sanningarna, såhär ser jag ut skiter jag i eftersom jag precis suttit och lipat framför Svenska Hjältar.

Min stackars väska är proppfylld med massa saker. Plånbok, nycklar, smink, tändare, lite smycken som jag glömt bort hehe. Jag har en liten väska som jag alltid proppar sjukt full. Men jag älskar den. Köpte den på myrorna, en mörk mörk blå i skinn som är helt fantastisk!!
Jaa den här veckan, jag minns inte riktigt vad jag gjorde, men min fina syster va på lite besök, även om så för bara några timmar så var det super mysigt att träffa henne! Det va även julbord med alla fina från Skärholmen. Så vi va i Globen och åt julbord och kollade på julgalan. Brolle, så sjukt snygg den mannen är alltså! ;) Det va verkligen super kul och jag och Tessie kom inte i säng förrän jätte sent haha. Kommer ett lite roligare inlägg efter detta haha ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0