♥ Dag 16 – Min första kyss.

Jag minns min första kyss som det va igår. Jag tror jag va 13 år och jag och mina vänner brukade hänga på fritidsgården en dag i veckan tror jag det va. Jag brukade alltid skynda mig extra den dagen i stallet för att hinna hem och gå dit. Där fanns de äldre killarna, som gick i nian och vi gick i sjuan och eftersom min fina syster är äldre tyckte de att det va coolt att jag va hennes syster. Haha all knep är tillåtna. Fredrik hette han, eller Fidde som han kallades på den tiden. Jag minns att jag tyckte han va hur snygg som helst och vi va inte sena på att vilja hänga med han och hans kompisar.
Vi gick ut utanför huset och stod runt husknuten, minns att han frågade mig om jag hade kysst någon förut och att jag sjukt nervös skakade på huvudet. Haha blev helt ställd, men där och då fick jag min första kyss. Det blev inga fler kyssar med Fidde, men den första kyssen va alldeles underbar just där och då. Så jag har bara bra minnen från min första kyss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0