Everything is upside down.

Sitter och packar min dataväska. Först hade jag planer på att träna, vilket jag kanske också kommmer att göra senare men jag kände att mitt plugg behövdes tas tag i. Rätt så ordentligt faktiskt. Rannsakade mig själv om att jag nog kanske inte kommer få den tiden jag vill till att plugga när jag är hemma. Så lika bra att börja nu. Vilket också innebär att jag ska träffa Totti och Sara som jobbar på EH på Sveavägen idag. Härligt härligt. Får man både plugg och trevligt sällskap.
Sitter och funderar över en sån världslig sak (som Karlsson på Taket skulle sagt) som mitt hår. Jag älskar det blonda. Jag kan sitta och titta på när jag va rödhårig och jag älskade det men inte så mycket som jag faktiskt älskar mitt blonda. Men, en gång blond alltid blond I guess. Dock upptäckte jag att det nästan börjar bli rödare igen, snacka om att de pigmenten vill fram. Men det gör inte så mycket för jag tycker det e så sjukt fint just nu, huvudsaken.
Dagens I-landsproblem: Orkar jag ha med träningskläderna också?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0