God Jul!

God jul allihopa. Nu är det dags att snart sätta sig och äta mammas underbara julmat. Min mamma är bäst på att laga mat! Tyvärr är det bara jag och mina föräldrar denna julen då syster och hennes familj är hos Christians familj nere i Skåne. Vartannat år som gäller sen de fick barn! Tråkigt, men förståeligt. Och det är faktiskt rätt mysigt att det bara är vi. Jag älskar mina föräldrar och nu när jag träffar dem så sällan så är det mysigt att bara vara. Blev inte så jätte många julklappar, men så har jag ju önskat mig pengar och lite andra saker som mamma inte kan köpa utan att jag provat. Nej nu ska jag fortsätta umgås med min familj. Hoppas alla ni har en helt underbar julafton.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0