Happiness is a mood, not a destination.

Ännu en gång ekar de här orden i mitt huvud. Det är bland det bästa jag någonsin hört. Jag är så glad att jag är lycklig nu. Att jag inte känner att jag ska bli lycklig. Men också att det kommer och går. Jag har lärt mig så himla mycket den senaste tiden. Mycket har klarnat här hemma.
Ska ju snart åka hem, vid 7. Ska bli så kul att träffa S och Tessie igen. Och extra stort grattis till fina S som fått nytt jobb idag. Jag är så stolt. Tror jag ska köpa en liten grattis present imorgon till honom. Det är han värd! Nej nu ska jag fortsätta vara social och packa det sista! Sen blir det plugg denna tågresan. Ligger efter men det är det värt. Och förresten, tack Karro och Malin för en super mysig vinkväll igår. Jag räknar med att Malin gör skandal på nyår ;)

Jag hemma med min nya fina ring jag fick av pappa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0