I'll be held back by something.

Sitter på tåget på väg hem till Halmstad. Jag är härliga 2 timmar och 12 minuter sen. Tur att man inte har något att passa iaf. Jag gjorde ett helt rätt beslut när jag valde att betala mer för direkt tåget. Känns hur skönt som helst att vara hemma, men tänker redan på S. Åt en super mysig lunch med bästa Tessie idag, blev vårt lilla julfirande haha. Sen hann jag inte gå mer på stan, vilket jag iofs hade hunnit eftersom tåget va så sent.
Känner att mina inlägg är så roliga, jag tänker mest på S men vill inte skriva allt för mycket om honom i bloggen. Dessutom är jag trött, jag blir alltid sådär uttömd på energi när jag skrivit tenta eller får tillbaka resultaten. Men känns så himla skönt att kunna lämna det bakom sig. Med tanke på att många i min klass verkar fått riktigt usla betyg är jag grymt nöjd med mitt resultat.
You are the strength that keeps me walking. You are the hope that keeps me trusting. You are the light to my soul.
You are my purpose. You're everything.
En av de finaste låtarna som finns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0