Jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag.

Jag älskar att ha någon som bryr sig om en. Någon som vill veta hur man mår. Som har koll på en, att man mår bra och lever. Speciellt här uppe när min familj är så långt bort. Jag älskar att veta att man betyder så mycket för någon, att man är den som gör vissa personer glada. Jag har två personer i mitt liv just nu som verkligen bryr sig om mig och som har koll på mig och på helt olika sätt. Först har jag Tessie, eftersom vi bor ihop så blir det automatiskt att vi har koll på varandra. Jag skulle bli jätte orolig om inte hon kom hem och jag vill gärna kolla när jag är borta att hon kommit hem ordentligt. Detsamma tror jag att Tessie känner. Vi är som en liten egen familj. Sen har vi S, världens bästa S som alltid ringer mig. Vill veta hur jag mår. Vill umgås, träffas och bara mysa. Som älskar mitt sällskap och som får mig att må hur bra som helst. Jag är så glad att jag träffat S. Och jag är så glad att Tessie är min vän.

Bästa tjejen i hela världen!

Världens bästa S <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0