Love till you hate, strong till you break.

Jag känner mig väldigt väldigt duktig just nu. Står och lagar julmat till mig och bästa kombo Tessie som inte är hemma än. Jag har gjort potatisgratäng (eftersom jag inte gillar Janssons), hemlagade köttbullar, prinskorv, lax, julskinka! Glömde dock äggen, det va en liten miss men jag fick iaf med mig julknäcke! Ibland blir jag så stolt när jag är så duktig haha ;) S lät väl dyka upp imorgon och smaka en liten bit han med.. Kommer verkligen sakna honom nu när jag åker hem.
Idag har jag haft en jätte mysig dag med min klassis Becks. Får sluta kalla henne klassis då jag faktiskt anser att vi är mer än det. Så numera är det min fina vän Becks. Fick se deras lägenhet och blev bjuden på julskinka och tårta. Så idag kan man säga att jag gått upp några kilo. Men vad gör det när julmat är så himla gott!

Snart får jag träffa denna lilla guldklimp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0