Resolution just as impossible as letting go.

Idag är ingen vanlig dag för idag åker jag hem! Vilket ska bli helt underbart skönt men också lite ledsamt. Tur att det bara är en vecka annars hade jag längtat ihjäl mig efter S. Han va förresten här igår och åt lite av julmaten som va kvar. Så mysigt så jag vet inte vad. Jag har också lyckats få honom att vinka och pussa mig hejdå vid tåget. Jag älskar när någon vinkar av en eller kommer och möter en. Det är så himla mysigt. Men även om jag kommer saknar S massor så ska det bli så kul att komma hem och träffa mina föräldrar, min syster och min lilla guldklimp. Förhoppningsvis ska vi hinna med att åka och hälsa på lille Chestan också.
Nu har jag i princip packat klart väskan. Först hade jag tänkt ta med den till skolan då jag och Tessie ska luncha idag men vi kom överens om att den fick stanna hemma. Dessvärre är den i princip fullpackad så tur för mig att det blir mest pengar i julklapp haha ;) Eller egentligen är den inte såå fullpackad men jag har slängt ner hela träningsväskan i resväskan då jag tänkte att det kanske tog mindre plats, men nu börjar jag fundera över det... Först hade jag tänkt slänga ner dataväskan men kom på att det blir så bökigt i tåget sen. Verkligen dagens I-landsproblem. Jag har ju lovat min PT att träna när jag är hemma så grejerna måste ju med på något sätt. Jaja skit samma jag löser det på något vis ;p
Fick tillbaka min första salstenta igår och jag är nöjd med resultatet! För att vara första och för att hoppen mellan betygen inte va mer än ett poäng så känner jag att det blev så bra det kunde bli. Det verkade vara en hårt rättad tenta, vilket egentligen bara gör mig ännu mera nöjd! Jag ska hämta ut den idag och gotta mig i att jag bara har en tenta kvar i statsvetenskap. Nästa termins tentor längtar jag inte efter. Kalkylering och redovisning. Jo hej tjena.

Såhär frustrerad blir jag över att packa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0