Things are about to change.

Julen va underbart mysig, dock blev jag riktigt dålig i magen på natten. Jag har fortfarande ont, men min mage har inte varit hundra sen jag fick den där bakterien i våras så som tur är vet jag att det inte är någon magsjuka. Sitter i soffan med pappa, kollade precis på King Arthur och dricker lite whiskey. Det är gott :)
Saker och ting börjar verkligen ändras i mitt liv. Om man tänker på vart jag va för ett år sen, jag jobbade och slet med något jag trodde jag ville fortsätta göra. Jag höll på att återhämta mig efter M och försökte hitta mig själv. Jag trivdes i Stockholm och ville verkligen ta igen de åren jag missat i mitt liv. Nu står jag här ett år senare med en underbar S som gör mitt liv så himla mycket bättre. Jag som inte ville träffa någon! Jag har börjat plugga och ju mer tiden går desto mer ser jag en utstakad framtid och framförallt vad jag vill att mina studier ska leda till. Jag har äntligen börjat trivas i Sthlm igen, det går upp och ner men nu börjar allt falla på plats igen. Efter en sommar och höst där jag varit villrådig och halvt om halvt deprimerad har jag i en iskall vit vinter hittat tillbaka. Mycket tack vare S. Och min fina Tessie. Sofia har även varit med på ett hörn borta i Holland. Jag är lyckligare än jag varit på länge. Och S får mig att känna på ett sätt jag aldrig känt förr. Ni vet när något ibland bara känns perfekt. Så känns S för mig. Perfekt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0