To know you all wrong, they were.

Nu känner jag mig sådär dum igen. Jag orkade läsa två texter till seminariet som börjar klockan ett men kände jag behövde en "paus" vilket också innebär att jag antagligen inte kommer läsa de andra två. Jag vill notera att jag läst de texter som är på svenska och inte de på engelska. Det tar så himla mycket längre tid. Sjukt tråkigt. Varför kan inte allt bara vara översatt? Det tycker jag.
Tessie blev väldigt glad över min julmat igår, och det va jag också. Så sjukt gott. Jag är en riktigt höjdare på att göra potatisgratäng nuförtiden. Och mina köttbullar, mums mums mums. Ska ta med mig lite matlåda idag. Eftersom jag och Becks ska ses om en timme ungefär. Något som är bra är att hon läst de texter jag inte läst. Tur att jag har en vän som är bra mycket mer disciplinerad än mig haha.
Jag kom precis på att jag har en tröja hos S som jag verkligen vill ha med mig hem. Jag får typ ringa och tjata om att han måste vinka mig hejdå imorgon så jag får den. Den är typ bland det viktigaste. Fast då kan man ju fråga sig varför jag lämnat den hemma hos honom haha. Jag hoppas han är förstående över hur mycket jag vill ha med den tröjan! Och mina små pojkar hemma har alla verkat stadga sig, det är så himla roligt! Deras tjejer är riktigt lyckligt lottade för mina vänner är de bästa som finns!

Saknar min söta Ems. Måste boka in en resa till Oslo snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0