Today is to quiet in my town.

Igår va dagen D och jag är nu klar med min första salstenta. Finally! Jag tror jag än så länge faktiskt föredrar salstenta men mycket möjligt att jag ändrar uppfattning när tentan kommer tillbaks. Idag har jag alltså haft en ny delkurs. Hallå har de någonsin hört om välbehövlig vila mellan de olika kurserna. Typ inte. Anyway, detta verkar också bli en riktigt rolig kurs, internationell politik. Sjukt intressant.
Börjar bli rastlös, har typ varit hemma en halvtimme men har haft så mycket att göra den senaste tiden att jag sitter här och bara jaha vad gör jag nu då. Blev sjukt besviken när jag såg att Criminal Minds inte kommit upp den här veckan. Vad är dealen med det då. Dock har jag inte sett GG eller OTH än så de står på lite streamning så jag ska snart kolla på det och äta pastagratäng som Tessie bessie har gjort idag. Mums.
Det börjar verkligen bli juligt nu, här är kallare än någonsin men jag gillar det. Förra vintern här i stora staden va verkligen jätte jobbig men än så länge så känner jag att det är behagligt. Visst, det e snorkallt men det är uppehåll. Snön ligger där den ska och det blåser inte. Perfekt känner jag. Såg precis på travet, You Bet Hornline och där är en blond snygg tjej i klänning som är ägare. Jag fattade inte först vem hon va men hon äger honom och har tagit amatörlicens. Jag tycker det är så häftigt. Ibland blir jag verkligen sugen på att skaffa mig en fin travhäst och följa den. Jag tycker verkligen allt som har med hästar att göra är fantastiskt roligt. Travhäst kanske skulle passa mig bättre tidsmässigt. Vad säger du syrran, ska vi slå till på ett travföl? ;)

Commander Crowe, en av mina favorit travhästar. Synd att han är valack bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0